هشدار ویدئویی حزب الله | رژیم صهیونیستی به عصر حجر بازمی‌گردد؟ + فیلم-راهبرد معاصر

هشدار ویدئویی حزب الله | رژیم صهیونیستی به عصر حجر بازمی‌گردد؟ + فیلم

حزب الله لبنان پیام ویدئویی جدیدی منتشر کرد که در آن، مختصاتی از مراکز حساس و مهم رژیم صهیونیستی آمده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۷۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب الله لبنان امروز یکشنبه فایل ویدئویی تحت عنوان «لمن یهمه الأمر» (قابل توجه مراجع ذیصلاح) منتشر کرد و در آن، تصاویری از اهداف مهم رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، اگر حزب الله مراکز مذکور را هدف قرار دهد، قطعا این رژیم را به «عصر حجر» بازخواهد گرداند و فقط نهاد‌های امنیتی صهیونیستی از اهمیت این مراکز مطلع هستند.

در آغاز این ویدئو، بخش‌هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله نشان داده می‌شود که به سران اسرائیل هشدار می‌دهد اگر جنگی با این رژیم آغاز شود، این جنگ «بدون ضابطه، قاعده یا سقف» خواهد بود.

دبیر کل حزب الله همچنین هشدار داد که هر کس به فکر جنگ با حزب الله بیافتد، قطعا پیشمان خواهد شد. همزمان با این اظهارات که به زبان‌های عبری و انگلیسی نیز ترجمه شده، مختصاتی از اهداف آتی حزب الله در اراضی اشغالی ذکر شده، ولی اسمی از این مناطق به میان نیامده است.

منابع وابسته به المیادین گفتند: این ویدئو عمدا به صورت مبهم منتشر شده و هیچ یکی از این هدف‌ها مشخص نشده است. این، فقط پیامی است که تصمیم‌سازان اسرائیلی و مراکز امنیتی، محتوای آن را درک می‌کنند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز در واکنش به این ویدئو، تأکید کردند که «در بردارنده تهدید رسمی مقر وزارت امنیت (جنگ) در تل‌آویو است. کما اینکه مختصات مربوط به وزارت امنیت، ستاد مشترک ارتش و شماری از محل‌های فرماندهان ستاد مشترک است».

حزب الله پیش از این نیز با پهپاد هدهد، تصاویری از داخل اراضی اشغالی و مراکز مهم و حیاتی صهیونیست‌ها منتشر کرده بود؛ همین مسئله باعث وحشت و نگرانی در میان مسئولان و اشغالگران صهیونیست شده است. /باشگاه خبرنگاران 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار